کسی که بدنبال ناامید کردن مردم و ایجاد نفاق باشد در زمین دشمن است
کسی که بدنبال ناامید کردن مردم و ایجاد نفاق باشد در زمین دشمن است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: هرکس بدنبال ناامیدکردن مردم و ایجاد نفاق در استان باشد در زمین دشمن در حال بازی است

به گزارش افق لرستان، احسان یاوری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم خدمات زیادی ارائه کرده است افزود: دولت سیزدهم در لرستان هم دستاوردهای بزرگی داشته است و هرکس در هر جایگاه و با هر وابستگی خدمات نظام و دولت را نادیده بگیرد و زیر سوال ببرد، کارش محکوم است و رفتارش منافق‌گونه است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند نباید باعث ناامیدی در جامعه شویم و کسی که عملکرد دولت و نظام را نادیده می‌گیرد و نقد غیر منصفانه ارائه می دهد حتی به فرامین رهبری هم اعتقادی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان داشت: کسی که بگوید در انتقاد و مطالبه‌گری بسته است قطعا نادان است ولی انتقاد و مطالبه‌گری باید با رعایت اخلاق، انصاف و در راستای حل مشکلات باشد نه اینکه بدنبال برهم زدن وحدت و تزریق نامیدی در جامعه باشد.

یاوری اظهار کرد: در بدنه اجرایی و تیم مدیریتی استان یکی از بهترین و طلایی ترین دوران از جهت دوستی و وفاق را می گذرانیم و هرکس با هر هدفی بخواهد بر تبل نفاق و فتنه بکوبد از نظر بنده محکوم است.

خبر؛سیاوش شفیعیان