استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت در انتخابات
استفاده از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت در انتخابات
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌هایی که باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود باید در انتخابات پیش رو استفاده کنیم، افزود: راهبرد مقام معظم رهبری، راهبرد مشارکت و حفظ استمرار خدمت، شهید خدمت است و این راهبرد اساسی‌ ما خواهد بود

به گزارش افق لرستان،  ابوطالب شفقت روز دوشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: شهید رئیسی پس از جنگ تحمیلی تنها شخصیتی بود که توانست تلفیقی از اخلاق، دینداری و کار در جریان زندگی مردم پدید آورد که تبیین این امر نیازمند هنرمندی است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌هایی که باعث تقویت نظام اسلامی می‌شود باید در انتخابات پیش رو استفاده کنیم، افزود: راهبرد مقام معظم رهبری، راهبرد مشارکت و حفظ استمرار خدمت، شهید خدمت است و این راهبرد اساسی‌ ما خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جهموری در کشور گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود که آحاد جامعه حتی در روستاهای دور افتاده از روند برگزاری انتخابات در کشور آگاه باشند.

استاندار لرستان با بیان اینکه دنیا از طریق رسانه‌های اجتماعی ما را رصد می‌کند، افزود: دشمنان کوچکترین خطای اداری- مدیریتی را آنقدر بزرگ جلوه می‌دهد که اقدامات بزرگ در راستای خدمت‌رسانی کم اهمیت نشان داده شود.

وی گفت: با توجه اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند حماسه تشییع جنازه شهدای خدمت با حماسه حضور استمرار داشته باشد، این یعنی ما نگاه خدمتی شهید رئیسی را قبول داریم و باید ادامه پیدا کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه؛آحاد کارکنان دولت و وفاداران به این نظام می‌توانند در مسیر تبیین جریان فکری شهید رئیسی گام بردارند، افزود لازم است برنامه‌ای از سوی رسانه ملی برای لرستان ارائه شود.

شفقت با تاکید بر اینکه روابط عمومی دستگاه‌ها موظف هستند دستاوردهای دولت در استان را تا فرصت باقی‌مانده تا انتخابات تبیین کنند افزود:
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید بخشی از کار را که قابلیت هنرنمایی دارد در سطح استان انجام و در اختیار مردم قرار دهد‌.

شفقت با بیان اینکه مردم از رئیس جمهور بعدی انتظار خدمت دارند، افزود: این تفکر را شهید رئیسی در جامعه نهادینه کرد و در ادامه این مسیر نیز رسانه‌ها برای ایجاد فضای خدمت در جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی دارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه مشارکت بالای انتخاباتی اقتدار نظام را در پی خواهد داشت، افزود: امیدواریم مردم لرستان این بار نیز با حضور خود بیشتر از گذشته وفاداریشان را بیش از پیش به نظام و رهبری نشان دهند.