تجلیل از خبرنگاران شهرستان چگنی به مناسبت روز خبرنگار
تجلیل از خبرنگاران شهرستان چگنی به مناسبت روز خبرنگار

《فرماندار شهرستان چگنی بمناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران دیار سبز چگنی تجلیل نمود》 در این مراسم ؛ فرماندار شهرستان چگنی جناب مهندس قدرت الله ترابی نژاد با حضور درجمع خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری ضمن تبریک روز خبرنگار به تمام فعالان عرصه رسانه، بویژه خبرنگاران و اصحاب اهل قلم به جریان ارزشمند و بسیار مهم‌ […]

《فرماندار شهرستان چگنی بمناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران دیار سبز چگنی تجلیل نمود》

در این مراسم ؛ فرماندار شهرستان چگنی جناب مهندس قدرت الله ترابی نژاد با حضور درجمع خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری ضمن تبریک روز خبرنگار به تمام فعالان عرصه رسانه، بویژه خبرنگاران و اصحاب اهل قلم به جریان ارزشمند و بسیار مهم‌ خبر و خبرنگاری پرداخت.

ترابی نژاد؛ ضمن تشریح مسائل رسانه ای به شکل تخصصی به نقش خبرنگاران، روزنامه نگاران اهل قلم در توسعه هر جامعه ای پرداخت و در ادامه به وضعیت فعلی شهرستان اشاره کرد از موفقیتها و کاستی های موجود گفتند.

ترابی نژاد گفت؛ خبرنگاران تحلیل گر و شجاع و دلسوز، میتوانند با در نظر گرفتن ابعاد و زوایای خبر، مدیران دستگاهای مختلف را به سمت فعالیت بیشتر و تحولات مفید وا دارند و انتقادات سازنده این قشر پرتلاش و ایثار گر در عرصه مدیریتهای مختلف کارساز خواهدبود.

وی گفت؛ جریان رسانه ای مطبوعاتی، میتواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه هر جامعه ای باشد شهرستان هم از این حلقه خارج نیست.

ایشان اذعان نمود؛ واکنشهای مطالبه گران و خبرنگاران باعث شده، زحمات شبانه روزی مدیران این شهرستان همچنین همکاران اینجانب در فرمانداری بسیار فعالتر از گذشته باشد و چشم بینای خبرنگاران میتواند راهگشای خیلی از مشکلات مردم و مسئولین باشد.

در این مراسم صمیمی؛ مهندس ترابی نژاد بیان نمود برای ادامه راه پیشرفت شهرستان، نیاز به کمک بیشتر فعالان عرصه رسانه ای بویژه خبرنگاران پرتلاش و کنشگران میباشد.

وی گفت؛ بنده به عنوان یکی از خادمان مردم شریف شهرستان چگنی از هر گونه انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال میکنم تا بتوان با استفاده از آن در رفع نواقص و موانع پیش رو به سمت توسعه بیشتر گام برداشت.

مهندس ترابی نژاد؛ به مشکلات و تخریب های سیل و هزینه های سنگین پسا سیل ۹۸پرداخت و اشاره کرد؛ در جریان سیل خانمان برانداز، جز یک پل واقع در چهار آب شاهیوند تمام پلهای شهرستان چگنی و بخشهای تابعه تخریب شدند و در طول این مدت ما توانستیم تمام پلها بجز پل دلبرسادات آنهم به دلیل کمبود اعتبار از ناحیه پیمانکار بوده را بسازیم و کلیه منازل آسیب دیده و تخریب شده را باز سازی و مرمت کردیم در این موفقیت کم نظیر نقش بی بدیل خبرنگاران و فعلان رسانه اهل قلم کاملا ملموس است.

در مراسم فوق بعضی از خبرنگاران حاضر درجلسه نکته نظرات خود را بیان نمودند و دغدغه تمام خبرنگاران و کنشگران، توسعه بیش از پیش شهرستان مزبور بود.

آقای ترابی نژاد بیان نمود؛ در طول مدت خدمت حدود شش ساله در عرصه مدیریت کلان شهرستان کارهایی انجام شده که مورد عنایت مردم شهید پرور چگنی و جریانهای رسانه ای بوده است.

ایشان به شکل گذرا به تغییر نام “سرابدوره به شهرستان چگنی” و همچنین تغییر نام “سد معشوره به سد گاوشمار” اشاره نمود. بصورتیکه این تغییرات اسمی از مطالبات همیشگی مردم این دیار بوده و الحمد الله به آن جامه پوشاندیم.

تقویت شهرک دام و مرغ ماهان، مقاوم‌سازی بیش از ۲۰۰۰واحد ساختمان مسکونی، پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به بیش از ۱۵۰۰واحد جهت بازسازی اقدام گردیده است و این عملکرد از جمله کارهایی بود که جناب ترابی نژاد به شکل خلاصه به آن پرداختند.

در پایان مراسم: با اهدا لوح تقدیر توسط فرماندار شهرستان چگنی به خبرنگاران حاضر در جلسه، مراسم خاتمه یافت و عکس یادگاری گرفته شد.

اسماعیل نایب زاده طولابی

مطالبه گر /روز نامه نگار