جشن پایان مقاوم سازی مسکن روستایی کشور در ایستگاه ۱۴۱۰
جشن پایان مقاوم سازی مسکن روستایی کشور در ایستگاه ۱۴۱۰
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به چشم‌انداز ده ساله برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی کشور گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاپایان سال ۱۴۱۰تمام واحدهای فرسوده روستایی را مقاوم‌سازی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری افق لرستان: اکبر نیکزاد در بازدید از روستای دهگاه شهرستان بروجرد تصریح کرد: با هدف‌گذاری تعیین شده و نوسازی سالیانه ۲۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی تا پایان سال ۱۴۱۰ تمام واحدهای فرسوده روستایی مقاوم‌سازی خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابیان اینکه نصف واحدهای مسکن روستایی کشور مقاوم‌سازی شده است اظهار کرد: با مقاوم‌ سازی واحدهای مسکونی فرسوده در مقابله با حوادث قهری همچون سیل و زلزله ایمن خواهیم بود.

اکبر نیکزاد با اشاره به وضعیت توپوگرافی روستای دهگاه شهرستان بروجرد گفت: از ۱۷۸واحد مسکونی این روستا ۶۴ درصد آن نوسازی شده و موقعیت توپوگرافی واحدهای مسکونی این روستا شرایط کار مقاوم‌سازی را با مشکل مواجه کرده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ۵۰ واحد در دست ساخت این روستا بر تکمیل واحدهای این روستا پیش از فرا رسیدن فصل سرما تاکید کرد.

نیکزاد اظهار کرد: واحدهای فرسوده این روستا که درتراز ارتفاعی بالا و شرایط صعب العبور قرار گرفته‌اند به کمک ماشین‌آلات سنگین راهسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان آواربرداری شده و شرایط احداث مسکن مقاوم در این مناطق را فراهم خواهیم کرد.