سکونت برخی سیل زدگان معمولان در منازل نیمه کاره؛مسئولان نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند
سکونت برخی سیل زدگان معمولان در منازل نیمه کاره؛مسئولان نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند
عضو شورای شهر معمولان با بیان اینکه برخی سیل زدگان این شهر در منازل نیمه کاره زندگی می کنند گفت:مسئولان نسبت به حل مشکلات و نواقص سایت شهید سلیمانی معمولان اهتمام ویژه داشته باشند

علی رضایی در گفت وگو با خبرنگار افق لرستان با بیان اینکه شهرک سیل زدگان شهید سلیمانی معمولان بعد از گذشت دو سال از سیل دارای مشکلاتی است که توجه ویژه مسئولان را می طلبد گفت:شهرک سیل زدگان معمولان هنوز به شهرداری این شهر واگذار نشده و تحت نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری معمولان برای برخی مشکلات نمی تواند به مردم خدمات دهی داشته باشد که انتظار داریم بنیاد مسکن برای ارائه خدمات بهتر هر چه سریعتر این سایت را به شهرداری واگذار کند .

وی عنوان کرد:برخی واحدهای سایت سیل زدگان معمولان به سبب مشکلات اقتصادی و تورم نیمه کاره رها شده و برخی سیل زدگان هم به ناچار در منازل نیمه کاره مستقر شدند که از مسئولان تقاضا داریم با توجه به مشکلات اقتصادی که سیل زدگان با آن دست و پنجه نرم می کنند وام یا تسهیلاتی برای تکمیل این منازل در اختیار سیل زدگان قرار دهند.

عضو شورای شهر معمولان نبود امکانات رفاهی مثل نانوایی و سوپر مارکت را یکی دیگر از مشکلات سایت سیل زدگان معمولان عنوان و یادآور شد:به سبب فاصله زیاد سایت با مرکز شهر ،شهروندان برای تامین مایحتاج خود با مشکل روبرو هستند.

رضایی فضای سبز موجود در سایت سیل زدگان معمولان را ناکافی دانست و خاطر نشان کرد:ایجادفضای سبز یک ضرورت برای شهروندان ساکن در این شهرک است که امیدواریم بعد از واگذاری این سایت به شهرداری این کار انجام شود .

وی گفت:جداول سایت شهید سلیمانی دارای نواقص زیادی است جداول ورودی و خروجی کوچه ها از نظر طراحی مشکل دارند به طوری که عبور و مرور وسایل نقلیه به سختی بر روی آنها امکان پذیر است .

رضایی ییان کرد:آسفالت کوچه و خیابانهای سایت سیل زدگان معمولان به طور کامل انجام نشده ،برخی خیابانها آسفالت شده و برخی به حال خود رها شدند که سبب نارضایتی اهالی این سایت شده است از مسئولان مربوطه تقاضا داریم که آسفالت کامل خیابان و کوچه های سایت را در دستور کار قرار دهند.