موافقت شورای شهر با واگذاری زمین مجموعه ورزشی تفریحی بانوان
موافقت شورای شهر با واگذاری زمین مجموعه ورزشی تفریحی بانوان

به گزارش پایگاه خبری افق لرستان عصر امروز جلسه رفع موانع و مشکلات احداث مجموعه ورزشی تفریحی بانوان الیگودرز با حضور نماینده مردم ، اعضای شورای شهر ، مدیر کل ورزش و‌ جوانان، فرمانضدار و شهردار در ساختمان شورای شهر برگزار شد . در این جلسه اداوی رییس شورای شهر با قدردانی از پیگیری های […]

به گزارش پایگاه خبری افق لرستان عصر امروز جلسه رفع موانع و مشکلات احداث مجموعه ورزشی تفریحی بانوان الیگودرز با حضور نماینده مردم ، اعضای شورای شهر ، مدیر کل ورزش و‌ جوانان، فرمانضدار و شهردار در ساختمان شورای شهر برگزار شد .

در این جلسه اداوی رییس شورای شهر با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم الیگودرز در راستای نگاه ویژه به اجرای پروژه های عام المنفعه گفت: نگاه شورای شهر و شهردار به احداث مجموعه ورزشی تفریحی بانوان الیگودرز مثبت می باشد و با توجه به لزوم همراهی و همدلی برای توسعه شهر قسمتی از پارک یکصد هکتاری را به اداره ورزش برای اجرای این طرح اعلام می نماید .

وی افزود : امیدواریم با پیگیری های دکتر خدابخشی این پروژه در کمترین زمان اجرا شود و بانوان الیگودرز از آن بهره مند شوند.

در این جلسه دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز نیز با اشاره به منافع احداث این مجموعه و ضمن قدردانی از همراهی اعضای شورای شهر و شهردار گفت : با توجه به مشکلات اقتصادی کشور قطعا فرصت های جذب اعتبارات برای اجرای اینگونه پروژه ها کمتر پیش می آید و بی گمان با همدلی باید از این فرصت ها به نفع شهر و مردم استفاده نماییم .

نماینده الیگودرز گفت: برای رفع مشکلات شهرداری و‌ کمک به این نهاد از ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد .

در این جلسه نعمتی فرماندار الیگودرز نیز یکی از راههای برون رفت از مشکلات را همدلی مسوولان عنوان نمود و گفت : با توجه به جایگاه دکتر خدابخشی در مجلس شورای اسلامی مدیران و بویژه اعضای شورای شهر از ظرفیت ایشان برای توسعه و پیشرفت
شهرستان استفاده نمایند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر الیگودرز