فرزندان امروز ما با شعار ما می‌توانیم در هر عرصه ایی پیروز شدند
فرزندان امروز ما با شعار ما می‌توانیم در هر عرصه ایی پیروز شدند
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: این قرارگاه همواره با شعار ما می‌توانیم در هر عرصه‌ای پیروز شده و بیشتر هدف ما خدمتگزاری به مردم است

به گزارش افق لرستان، سردار عبدالرضا عابد در مراسم افتتاحیه پروژه تقاطع غیر هم سطح جاوید الاثر اظهار داشت: دلاوری های رزمندگان لرستان در دوران دفاع مقدس زبان زد بوده که امروزه این تقاطع غیر همسطح به نام شهدای جاوید الاثر نامگذاری شده که جای تقدیر دارد.

سردار عابد ادامه داد: همکاری خوب مسئولین در این طرح باعث شده که ۸ ماه زودتر از موعد مقرر این پروژه به بهره‌برداری برسد و این خود از اقدامات جهادگونه قرارگاه خاتم و تلاش شبانه روزی عوامل در شهرداری و شورای شهر بوده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: این قرارگاه در بخش سدسازی ۶۲ ۱۰۰ کرخه است در کشور اجرا و به اتمام رسانده و ۲۷ میلیارد لیتر آب ذخیره شده وجود دارد.

وی گفت: در بخش راه آهن و مترو ۳۳۰ کیلومتر در عمق ۱۵۰ متر در ۹ کلانشهر اجرا شده و در بخش آی سی تی بیشترین ارتباطات را اجرا کرده‌ایم.

سردار عابد افزود:خوشحالیم که با مشارکت مردم امروزه قرارگاه سازندگی خاتم ۵۰۰۰ پیمانکار بخش خصوصی با جمعیت ۱۵۰ هزار نفر را به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: امروزه دشمنان انقلاب ناراحت هستند و ما یک مانعی برای آنها محسوب می‌شویم و جمهوری اسلامی با دولت خدمتگزار در راستای شعار خود عمل می‌کند.