آماده باش مدیریت بحران پلدختر برای بارش باران
آماده باش مدیریت بحران پلدختر برای بارش باران
سرپرست فرمانداری پلدختر گفت:کلیه راه های ارتباطی روستایی و شهری پلدختر و معمولان باز است و مدیریت بحران شهرستان در حالت آماده باش هستند

حمید خادم سرپرست فرمانداری پلدختر در گفتگو با افق لرستان با اشاره به اینکه راه های ارتباطی سیل زده معمولان غیر از بن لار مسدود نیستند اظهار داشت:با فعالیت سامانه بارشی ،بارندگی در شهرستان پلدختر آغاز شد که بیشترین بارش را در منطقه معمولان با ۲۵میلی متر داشتیم.

وی با تاکید براینکه کلیه دستگاه های اجرایی مدیریت بحران پلدختر در آماده باش هستند بیان کرد:بر اثر شدت بارندگی شاهد اختلال و مسدود شدن راه های دسترسی در برخی روستاهای معمولان و جاده پلدختر-خرم آباد بودیم.

خادم تصریح کرد:با تلاش نیروهای راهداری و شهرداری معمولان کلیه راه های روستایی و شهری معمولان به جز بن لار باز است.

سرپرست فرمانداری پلدختر گفت:مشکل راه ارتباطی روستاهای بن تومان یک،دو ،سه ،دروغ زناب،چم ماهیلان مرتفع شد و فقط تنها مشکل ما پل مونه بن لار است که در سال ۸۸بر اثر سیلاب تخریب شد و امروز با بارندگی های شدید، کنار گذر این پل تخریب شد و راه دسترسی اهالی این روستا همچنان قطع است.

وی با بیان اینکه ارتباط موقتی بن لار تا فردا وصل می شود ادامه داد:به سازه و عرشه پل آسیب نرسیده و این پروژه ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تزریق اعتبار امیدواریم به زودی این طرح هم به بهره برداری برسد.

سرپرست فرمانداری پلدختر افزود:با تلاش نیروهای راهداری،تعداد۲۰خودروی گرفتار در مسیرهای روستایی نجات پیدا کردند.

وی تاکید کرد:با توجه به ادامه بارندگی های تا فردا در شهرستان پلدختر از مسافرین و رانندگان خودروها انتظار داریم با توجه به مخاطره آمیز بودن جاده پلدختر_خرم آباد از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند چون امروز عصر به دلیل بارندگی های شدید این جاده به مدت یک ساعت به دلیل ریزش کوه مسدود وسپس بازگشایی شد.

خبر: علی مرادی