بهره‌برداری از فاز اول دهکده المپیک خرم آباد تا پایان امسال
بهره‌برداری از فاز اول دهکده المپیک خرم آباد تا پایان امسال
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت:فاز اول پروژه دهکده المپیک خرم‌آباد به تناسب اعتبارات تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش افق لرستان، دکتر احمدرضا دالوند در بازدید از دهکده المپیک خرم‌آباد و ورزشگاه ولایت بروجرد، اظهار کرد: عملیات اجرایی دهکده المپیک سال ۱۳۸۸ شروع شده و اکنون پس از گذشت ۱۳ سال یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه مذکور حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: به دلیل طولانی شدن طرح، ۱۵ درصد باقی‌مانده حدود ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان این پروژه را از مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان عنوان کرد و با بیان اینکه مقداری از اعتبار ساخت دهکده المپیک تامین شده است، گفت: امروز به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در بازدید از پروژه کارها اولویت‌بندی و زمان‌بندی شد تا بتوانیم این مجموعه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی در ادامه افزود: فاز اول این پروژه به تناسب اعتبارات تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

دالوند از طراحی جاده دسترسی این مجموعه از مسیر بام خبر داد و بیان کرد: برای دسترسی بهتر و درنظر گرفتن نکات مهم، پدافند غیرعامل این جاده در دست طراحی است.

وی همچنین در ادامه بازدید‌ها از ورزشگاه ۵ هزار نفری ولایت بروجرد بازدید کرد و مشکلات و موانع این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

ورزشگاه ولایت بروجرد نیز از مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان است و تا‌کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای اتمام پروژه مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.